سخن روز /
قدردانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین از اقدام سپاه پاسدارن در اجرای عملیات وعده صادق
1403/01/28

 به منظور قدردانی از اقدام سپاه پاسدارن در اجرای عملیات وعده صادق؛ شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین به همراه آرامیده معاون استان، کریمی مدیرعامل اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی استان، چگینی مدیرعامل شرکت نویدبار با حضور در دفتر سرهنگ حیدری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان قزوین از اقدام افتخارآفرین سپاه پاسدارن برای اجرای عملیات وعده صادق و دادن پاسخ کوبنده به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی قدردانی کرد.

 رحمانی در این دیدار گفت: عملیات وعده صادق در راستای انتظار ملت غیور ایران و سخنان رهبر فرزانه انقلاب به ویژه در خطبه‌های نماز عید فطر به منظور تنبیه رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

این مسئول اظهار کرد: پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری در دمشق یک حق طبیعی برای ایران بود و ثابت کرد که این کشور قدرتمند و غیر وابسته است و از حقوق خود غافل نمی‌شود و با سربلندی و قدرت از عزت و حاکمیت ملی و حاکمیت امت اسلامی و ملتهای آن دفاع می‌کند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نشان داد، اهل مماشات نیست و با متجاوزان، برخورد سختی خواهد کرد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجازه نخواهد داد حتی قطره‌ای از خون کودکان، زنان و مردان بی‌گناه پایمال شود.


 

تعداد مشاهده خبر25 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal