سخن روز /
پیام تبریک مدیر تعاون روستایی استان قزوین به مناسبت 29 فروردین روز ارتش
1403/01/29

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین در پیامی فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش را به دلاورمردان و رزمندگان سلحشور تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

بیست و نهم فروردین ماه، روز ارتش و روز بزرگداشت ایثارگری‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان سلحشوری است که با دفاع از حریم ولایت و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی میهن عزیز اسلامی در طول سال‌های پرافتخار دفاع مقدس بر بلندای رفیع عزت و سرافرازی ایستادند.

حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران گواهی می‌دهد علیرغم تلاش گسترده و توطئه‌های شیطانی دشمنان قسم‌خورده علیه ایران، این نهاد انقلابی و ارتشیان غیور و مخلص در آوردگاه بزرگ هشت سال دفاع مقدس و صحنه عمل، مقاومت و سلحشوری جانانه داشتند.

امروز نیز ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه تجربیات گرانقدر و غرورآفرین دوران دفاع مقدس و با بهره گیری از توان فرماندهان لایق و متعهد و نیروهای شجاع و کارآزموده خود، در سایه توکل و استعانت از ایزد سبحان، تحت امر فرماندهی معظم کل قوا آماده است تا در مقابل هر نوع تهدیدی ایستادگی و از عزت و کیان کشور عزیز و اسلامی مان دفاع کند.

 نیرو‌های مخلص و قهرمان ارتش در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور خصوصاً در زمان جنگ تحمیلی، پاسداری از مرز‌ها و اقتدار نظامی کشور را سرلوحه کار خود قرار داده  و به نحو مطلوب و صادقانه تبلور شعار انقلابی )ارتش فدای ملت( را به منصه ظهور رسانده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز باشکوه را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، پرسنل خدوم ارتش، امت شهید پرور و خانواده های شهدای ارتش تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند منان توفیق هرچه بیشتر ارتش سر افراز و غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران را در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان، ایران را خواستارم.

 

تعداد مشاهده خبر18 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal