سخن روز /
بازدید نماینده مردم بوئین زهرا آوج در و مجلس شورای اسلامی از اداره تعاون روستایی شهرستان بوئین زهرا
1403/02/08

عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا آوج در و مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره تعاون روستایی شهرستان بوئین زهرا با شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین، آرامیده معاون استان، سیگارودی سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان بوئین زهرا و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

عباسپور نماینده مردم شهرستان بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال 1403 از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: تعاون روشی برای حل مسائل اقتصادی با رویکرد اجتماعی است و با مشارکت و حضور مردم در شرکتهای تعاونی روستایی، زمینه توسعه و شکوفایی ظرفیت ها فراهم خواهد شد.

این مسئول افزود: تعاون روستایی ظرفیت‌ها و توانایی بالایی در ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی دارد در این راستا برای افزایش تولید، پشتیبانی ها و حمایت های لازم انجام و موانع رفع شود تا شاهد رشد و شکوفای در این بخش باشیم.

رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین هم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره تعاون روستایی شهرستان بوئین زهرا، اظهار کرد: حمایت از تولید محصولات کشاورزی و خرید این محصولات به صورت توافقی، تضمینی و حمایتی توسط شرکتهای تعاونی روستایی صورت می گیرد.

این مسئول یکی از بزرگترین اهداف و رویکردهای سازمان تعاون روستایی را ارائه خدمات مطلوب به اقشار تلاشگر و زحمتکش کشاورزان و روستائیان عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین برنامه ها جهت پیشبرد اهداف سازمان تعاون روستایی ایجاد تعامل، همکاری و همفکری است.

 

تعداد مشاهده خبر33 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal