سخن روز /
دستیار مردمی سازی مدیریت و پیگیری تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) منصوب شد
1403/02/12

به مناسبت گرامیداشت روز معلم  مراسمی با حضور آرامیده معاون تعاون روستایی استان قزوین، معاون نظام های بهره برداری، حجت الاسلام و المسلمین معقول مسئول نمایندگی ولی فقیه در تعاون روستایی استان، رئیس اداره حسابرسی، رئیس اداره خدمت فنی، رئیس اداره کارگزینی، مسئول واحد حقوقی، مسئول شرکتهای تعاونی تولید برگزار شد.

آرامیده در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن روز معلم، نقش اساتید و معلمان در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی را در کنار آموزش علم و دانش، مهم و ارزشمند ارزیابی نمود و گفت: 12 اردیبهشت سالروز شهادت بزرگمردی وارسته و معلمی متفکر و دلسوز است که در رشد و توسعه ی تعلیم و تعلم تأثیری بی‌بدیل داشت .

حجت الاسلام و المسلمین معقول هم در این مراسم با اشاره به فرمایشات امام علی (ع)، گفت: هر ظرفی پر شدنی است جز ظرف علم و دانش ( نهج البلاغه حکمت 205) یعنی دانش علاوه بر روشنی بخشی و رها سازی انسان از جهل و جهالت موجب سعه وجودی انسان می شود.

این مسئول در ادامه افزود:  تعلیم و تربیت یک نسل در خانه از سوی پدر و مادر آغاز می‌شود و در ادامه تعلیم و تربیت به عهده آموزگاران است، این وظیفه همانند وظیفه انبیاء است که انبیاء وظیفه هدایت افراد جامعه را براساس آموزه‌های والای اسلامی برعهده دارند.

در انتهای این مراسم به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حکمرانی مردم و تاکید رئیس جمهور بر افزایش مشارکت و نقش مردم در اداره امور کشور، طی حکمی حجت الاسلام معقول به عنوان دستیار مردمی سازی مدیریت و پیگیری تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) منصوب شد.

تعداد مشاهده خبر53 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal