سخن روز /
رئیس هییت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در جمع کشاورزان استان قزوین مطرح کرد:
کشاورزان سرداران خط مقدم جبهه تامین امنیت و اقتدار غذایی کشورند/گره تحول بخش کشاورزی با دست توانمند تلاشگران عرصه تعاونی های روستایی و کشاورزی باز می شود
1400/05/16

در این سفر یکروزه ابتدا مهندس موسوی ضمن حضور در مدیریت تعاون روستایی قزوین با یکایک پرسنل مجموعه دیدار و ضمن خداقوت و احوالپرسی گرم با ایشان موارد کلیدی جهت بهبود عملکرد خدمات رسانی شبکه را خاطرنشان کرد.

در ادامه مهندس موسوی طی جلسه ای با حضور استاندار استان و رجب رحمانی نماینده مردم شریف تاکستان در مجلس شورای اسلامی و خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار کرد و همچنین با بهره برداران و کشاورزان زحمتکش استان قزوین دیدار داشت.

بازدید از اتحادیه شرکت های گاوداران شهرستان تاکستان و سخنرانی در جمع دامداران موجب دلگرمی زائدالوصف کشاورزان و دامداران گردید سپس بازدید و بررسی مشکلات اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی شهرستان تاکستان در دستور کار قرار گرفت بعد از آن به منظور جمع بندی بازدیدها، جلسه مشترکی در سازمان جهاد کشاورزی قزوین با حضور استاندار و نمایندگان مجلس منعقد و پیرامون اعلام قیمت تضمینی کشمش بحث و تبادل نظر و تصویب قیمت پیشنهادی محصول حائز اهمیت اتفاق افتاد.

همچنین با مساعدت ویژه مهندس موسوی مشکل تسهیلات معوق هفتاد میلیارد ریالی اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی شهرستان تاکستان نزد بانک توسعه تعاون که قریب به هشت سال متمادی گریبانگیر شبکه بود با ارائه راهکار مناسب جهت برون رفت و تسویه حساب تسهیلات اتخاذ شد.

از دستاوردهای دیگر سفر مدیرعامل سازمانمرکزی تعاون روستایی، بازدید از زمین مجموعه اتحادیه تعاونی های کشاورزی دامداران استان قزوین و قول مساعد ایشان جهت راه اندازی سردخانه، کارخانه خوراک دام و طیور و پایانه صادراتی این تشکل استانی در زمینی به مساحت صد هزار متر مربع بود.

گفتنی است در این سفر مهندس معتمد معاون فنی و بازرگانی سازمان مرکزی مهندس صدرا علی اکبرخانی مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی های کشاورزی و روستایی کشور و خانم ابراهیمی مدیریت دفتر حقوقی سازمان مرکزی ایشان را همراهی کردند.

تعداد مشاهده خبر295 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal