سخن روز /
پایان خرید تضمینی گندم در مراکز خرید تعاون روستایی استان/ خرید تضمینی 21 هزار و 142تن گندم در استان قزوین توسط شبکه تعاون روستایی
1400/06/18

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به پایان خرید تضمینی گندم در مراکز خرید تعاون روستایی استان، اعلام کرد: 21 هزار و  142تن گندم در استان قزوین توسط شبکه تعاون روستایی به صورت تضمینی خریداری شد.

وی در ادامه افزود: این میزان خرید در 8 مرکز خرید زیر نظر تعاون روستایی واقع در شهرستان های قزوین، البرز، آبیک و بوئین زهرا از کشاورزان خریداری و به کارخانجات آرد و سیلوهای گندم حمل شده است.

این مسئول هدف از خرید تضمینی را تشویق و ترغیب کشاورزان به تولید بیشتر و حمایت از تولید کنندگان و کشاورزان دانست و افزود: جلوگیری از نوسان شدید قیمت ها، جلوگیری از ضایعات محصولات کشاورزی و ضرر و زیان کشاورزان از دیگر اهداف خرید تضمینی محصولات کشاورزی است.

رحمانی اظهار کرد: محصول خریداری ‌شده با توجه به کیفیت توسط کارشناسان تعاون روستایی در مراکز خرید مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته و به صورت روزانه از مراکز خرید تضمینی بازدید بعمل می آمد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری اتحادیه تعاون روستایی استان بعنوان عامل مباشر خرید با همکاری شبکه شرکت های تعاونی روستایی تحت پوشش، گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را خریداری نمود.

تعداد مشاهده خبر111 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal