سخن روز /
پیام تبریک مدیر تعاون روستایی استان قزوین به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر
1401/11/12

شهرام رحمانی در پیامی با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: بی شک عزت امروز ما پیروی از خط الهی ولایت فقیه و مرهون خون مطهر شهیدان و جان فشانی انسان های آزاده ای است که امنیت پایدار امروز را برای ما به ارمغان آورده اند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایمان و وحدت کلمه بود. امام خمینی (ره)

دوازده تا بیست و دو بهمن 1357 دهه فجر انقلاب اسلامی و روزهای سرنوشت ساز ملت به پاخاسته ایران است که با ورود تاریخی امام راحل به کشور مقدمه ای برای حرکت بی سابقه مردم و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی شد که در قرون اخیر بی سابقه بوده است و انقلاب بزرگ و شکوهمندی به رهبری امام خمینی (ره) به وقوع پیوست.

دوازدهمین روز بهمن هر سال، شوق‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، یعنی روز ورود حضرت امام‌خمینی(ره) به ایران ورق می خورد.انقلابی که رساترین فریادتاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است. این دهه عرصه تحکیم و برقراری ارتباط بین نسلی است تا نسل جدید با رشادت‌های یک ملت برای رسیدن به انقلاب اسلامی آشنا شوند و دستاوردهای نظام اسلامی را درک نمایند.

بی شک عزت امروز ما پیروی از خط الهی ولایت فقیه و مرهون خون مطهر شهیدان و جان فشانی انسان های آزاده ای است که امنیت پایدار امروز را برای ما به ارمغان آورده اند.

در آغاز ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسئولان و خدمتگزاران نظام، ملت شریف ایران تبریک و شادباش عرض می نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

تعداد مشاهده خبر39 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal