سخن روز /
حمایت از تولیدکنندگان به منظور محقق شدن مهار تورم و رشد تولید ضروری است
1402/01/08

به گزارش روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان قزوین، شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین در جمع کارکنان ضمن تبریک عید نوروز، با اشاره به نامگذاری سال 1402 با عنوان (مهار تورم، رشد تولید) از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: سازمان تعاون روستایی به تبعیت از برنامه های وزارت جهاد کشاورزی به منظور ایجاد نظم در فرآیند تولید که موجبات پیشرفت و گسترش، تقویت و توسعه عملیات اقتصادی، بازاریابی، بازرگانی و خدمات رسانی به روستائیان و تولیدکنندگان ایجاد شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه شرکت های تعاونی روستایی اهداف مشترکی را در جهت منافع عمومی مدنظر دارند، افزود: این شرکت ها باید نیازهای جامعه را تشخیص داده و براساس آن فعالیت های درآمدزا داشته باشند.

رحمانی تصریح کرد: با هدایت، حمایت و نظارت سازمان تعاون روستایی؛ تعاونی‌ها جایگاه مناسبی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی تلقی می‌شوند و در بالا بردن بهره وری و کارایی منابع نقش مهمی ایفا می کنند.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از تولید و تولیدکنندگان به منظور محقق شدن مهار تورم و رشد تولید ضروری است، گفت: در سالی که گذشت شبکه تعاونی‌ها و تشکل‌های روستایی و کشاورزی استان قزوین توانست با تلاشی بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارد.

تعداد مشاهده خبر133 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal