سخن روز /
روند اجرا و هزینه کرد اعتبارات طرح های تملک دارایی های سرمایه ای شبکه تعاون روستایی استان قزوین بررسی شد
1402/02/14

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، جلسه پروژه های طرح تملک دارایی های سال 1401 شبکه تعاون روستایی استان قزوین با حضور شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین، معاون استان، رئیس اداره خدمات فنی، مسئول حراست، مسئول واحد مالی، مسئول واحد حقوقی، روسای ادارات تعاون روستایی شهرستان قزوین، تاکستان و بوئین زهرا در سالن جلسات تعاون روستایی استان قزوین برگزار شد.

رحمانی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای سال 1401 ، تعمیر و تکمیل انبارهای شهرستانها عنوان کرد و گفت: اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای در راستای ایجاد تحول در شبکه و بازمهندسی و احیاء تعاونی های تحت نظارت با تدوین طرح آسیب شناسی تعاونی ها و بررسی دقیق وضعیت و ظرفیت های موجود هزینه می شود.

این مسئول بر اجرایی شدن پروژه های مهم توسط شبکه تعاون روستایی در استان قزوین تاکید کرد و افزود: سازمان به منظور اعمال وظایف حاکمیتی خود و خدمات رسانی به کشاورزان نیازمند سرمایه گذاری در زیر ساخت های بخش کشاورزی با هدف نگهداری، تجهیز و توسعه زیرساخت های در اختیار از جمله انبارها و مراکز خرید است.

وی تصریح کرد: میزان تخصیص اعتبار به هر شهرستان بستگی به پیگیری و جدیت روسای شهرستانی و بهره گیری از این اعتبار برای تجهیز زیرساخت های هر شهرستان دارد.

حاضرین در این جلسه به بیان عملکرد و طرح های ضروری شرکت ها برای توسعه شبکه تعاون روستایی پرداختند و نحوه اجرای طرح های پیشنهادی مربوط به پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای بررسی شد.

تعداد مشاهده خبر109 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal