سخن روز /
پیام تسلیت مدیر تعاون روستایی استان قزوین به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) و سالروز قیام خونین 15خرداد
1402/03/13

مدیر تعاون روستایی استان قزوین در پیامی سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را به همه مردم شریف ایران تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تقویم تاریخ پرفراز و نشیب کشور ما در نیمه خرداد ماه، یادآور روزهای پر حادثه، غمبار و حماسی از جنس ایثار، شهادت و عروج ملکوتی خورشید جماران پس از سال ها مقاومت و هدایت است.

نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده است. بزرگ مردی که تنها به پشتوانه ایمان و اعتقاد و آزادگی و به مدد محبت همیشه ماندگارش در دلهای ایرانیان، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران گشود.

15خرداد نیز از جنس همان حماسه هایی است که نقطه آغازی برای به بار نشستن خواست و اراده مردم ایران شد و از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران کلید خورد. خون فرزندان ایران در 15خرداد سرآغازی برای سرودن شعر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران شد.

سالروز ارتحال امام راحل و قیام خونین 15 خرداد را گرامی داشته و باید پاسدار آرمانهای والای بنیان گذار انقلاب و خون پاک شهدا باشیم و تحت لوای فرامین مقام عظمای ولایت، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش نمائیم.

این دو رویداد تا همیشه در اذهان بیدار ایرانیان زنده و ماندگار است؛ چراکه امام‌ خمینی‌(ره)، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است، نام‌ او پرچم‌ انقلاب، راه‌ او راه‌ انقلاب‌ و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب‌ است و بر ما است که نام و راه او را همچون جان پاس داریم و برای دستیابی به قله‌های عزت و عظمت رهپوی واقعی ایشان باشیم.

تعداد مشاهده خبر30 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal