سخن روز /
پیام تبریک مدیر تعاون روستایی استان قزوین به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
1403/02/27

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین در پیامی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات، صاحبان اندیشه و قلم تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

"ن وَ اَلْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ.

سوگند به قلم و آنچه به سبب قلم (و یا با قلم) می‌نویسند،   سوره مبارکه قلم   آیه  1

نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت ماه به نام روز “ارتباطات و روابط عمومی” بیانگر اهمیت و جایگاه روابط عمومی و مقوله مهم اطلاع رسانی در مناسبات انسانی و اجتماعی در دنیای ارتباطات امروز است.

بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، از همه دست اندرکاران و فعالان عرصه رسانه و روابط عمومی انتظار می‌رود با برنامه ریزی و تلاش مضاعف در راستای اطلاع رسانی و امید آفرینی در کنار همه مسئولان و دست اندرکاران امر تولید به پیشرفت و توسعه همه جانبه استان و کشور کمک کنند.

اینجانب فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات، صاحبان اندیشه و قلم علی الخصوص همکاران سخت کوشش خود در روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، تعاون روستایی استان و سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، تبریک عرض می نمایم و از خداوند منان توفیق خدمت رسانی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی را مسئلت می نمایم.

                                  

تعداد مشاهده خبر63 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal