شرح وظایف پرسنل واحد مالی سازمان
کارشناس مسئول امور مالی
1) نظارت بر پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان
2) نظارت بر تهیه و تنظیم بموقع صورتحسابهای سازمان اعم از جاری و عمرانی
3) تهیه و تنظیم به موقع تراز مالی سازمان (جاری و عمرانی)
4) پیگیری وصول درآمدها
5) پیگیری امور مرتبط با بودجه سازمان
6) رعایت سقف دریافت و پرداخت هزینه های پرسنلی - اداری و رفاهی
7) اجرای دقیق کلیه مقررات و بخشنامه ها و دستورالعملهای مالی
8) شرکت در کمیسیون و جلسات حسب مورد
و...
حسابدار و امین اموال
1) تحویل اموال و کالاهای تحت ابوابجمعی را بر اساس مدارک مثبته
2) در اختیار قراردادن اموال به کارکنان با موافقت مافوق و با تنظیم صورتمجلس و فرمهای ذیربط
3) ثبت دفاتر اموال طبق آئین نامه خرید و انتقال اموال دولتی
4) تهیه و نصب صورت اموال موجود در محلهای مختلف
5) کنترل اموال و اثاثیه موجود با صورتهای منصوبه در مکانهای مختلف بصورت دوره ای و گزارش مراتب به مسئول مافوق در صورت مشاهده مغایرت
6) تهیه و ارسال آمار و اطلاعات مربوط به اموال و اثاثیه سازمان
7) انجام اقدامات لازم به منظور نصب علایم مخصوص و برچسب های شماره دار طبق مقررات مربوط
8) صدور پروانه خروج برای اموال، تهیه صورت اموال زاید و اسقاطی و ارسال آن به مراجع مربوطه
9) نگاهداری حساب کلیه اموال منقول، مسروقه و یا از بین رفته، طبق آیین نامه اموال دولتی و ثبت مشخصات آنها در دفاتر اموال
و...