سخن روز /
نحوه خرید و ذخیره سازی میوه شب عید 1401و نوروز 1402 بررسی شد
1401/10/07

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین به همراه آرامیده رئیس اداره بازرگانی و کریمی مدیرعامل اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی استان با محمدحسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص نحوه خرید و ذخیره سازی میوه شب عید 1401و نوروز 1402 دیدار و گفتگو کردند.

رحمانی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب به ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، گفت: تعاون روستایی در خدمات رسانی به اعضاء و قشر روستایی و کشاورز بسیار فعال است که می تواند در تنظیم بازار، بازرگانی و زنجیره تولید نقش موثری را ایفا کند.

این مسئول با بیان اینکه تعاون روستایی مجری خرید و ذخیره سازی میوه شب عید است، اظهار کرد: نمایندگان تعاون روستایی در تمامی مراحل خرید، حمل، نگه داری و فروش میوه شب عید نظارت کامل خواهند داشت.

رحمانی با اشاره به اینکه استان قزوین در تامین میوه شب عید سال گذشته و ایجاد ثبات در این بخش از بازار پیشتاز و موفق بوده است، افزود: در همین راستا در نوروز 1401 حدود 700 تن پرتقال و 350 تن سیب زرد و قرمز در بیش از 70 غرفه در مناطق مختلف شهر قزوین توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: تعاون روستایی یک اهرم مناسب برای توسعه اقتصادی است؛ چراکه می‌توانیم همگام با سیاست‌های دولت برای بهبود شرایط اقتصادی گام برداریم و در این راستا هزینه‌های دولت را کاهش دهیم.

 

تعداد مشاهده خبر122 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_ghazvin1_block2705
Powered by DorsaPortal