سخن روز /
بازدید رئیس جمهور از پایانه توزیع محصولات پروتئینی و کشاورزی امین‌آباد شهر ری
1401/11/13
بعدازظهر امروز پنجشنبه سید ابراهیم رییسی رییس جمهور بهمراه سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و محمدعلی نیکبخت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از پروژه پایانه فروش محصولات پروتئینی امین‌آباد بازدید کردند.

✅ به گزارش پات، محمد علی نیکبخت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در حاشیه این بازدید گفت: در راستای تحقق سیاستهای دولت مردمی سیزدهم و برنامه تحولی وزارت جهاد کشاورزی و به منظور حذف واسطه های غیر ضرور و تکمیل زنجیرۀ ارزش از مزرعه تا سفره های مردم، اتحادیه مرکزی تعاون روستایی و کشاورزی ایران با حمایت و پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از سه ماه قبل با صرف اعتبار نود میلیارد ریال اقدام به احداث و تجهیز مجتمع بارانداز پروتئینی امین آباد در قالب 18 غرفه نموده است.

⬅️این مقام مسئول افزود: هدف از طراحی و احداث این بارانداز ایجاد مکانی مناسب برای عرضه مستقیم تولیدات پروتئینی تعاونیهای کشاورزی و روستایی کشور به مصرف کنندگان بوده و به یقین این اقدام منجر به حفظ همزمان حقوق تولیدکننده و مصرف کننده خواهد شد.

⬅️ وی با اشاره به اینکه مراحل کسب مجوزها و احداث بناهای اصلی و فرعی انجام و مجتمع بارانداز مواد پروتئینی امین آباد در  شهرستان ری احداث و به زودی در فاز اول، شاهد عرضه مستقیم گوشت قرمز، مرغ و آبزیان در غرفه های این بارانداز خواهیم بود تصریح کرد: همچنین امکان حضور شرکتهای دانش بنیان، استارت آپی برای انبارش و پردازش و توزیع هوشمند محصولات کشاورزی و تامین نیاز غرفه های میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نیز بزودی فراهم خواهد شد.

⬅️مهندس نیکبخت در پایان یادآور شد: این پایانه در صورت تکمیل به باراندازی برای توزیع محصولات کشاورزی به صورت ارزان و بدون واسطه تبدیل خواهد شد.

⬅️مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پایان گفت: هم اکنون طرح توسعه و اجرای فازهای جدید بارانداز امین آباد در دستورکار قرار دارد و امید میرود با استمرار حمایت وزارت جهاد کشاورزی واستقبال هم میهنان گرامی، بزودی شاهد توزیع محصولات  غیرپروتئینی تعاونیهای کشاورزی، از جمله میوه و سبزیجات و نیز محصولات فراوری شده، در این مجتمع باشیم.

تعداد مشاهده خبر2095 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :3 :4
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal