سخن روز /
برگزاری جلسات کنترل نظارت شرکتهای تعاونی کشاورزی گوسفندداران و زنبورداران، شرکت تعاونی روستایی میثم و اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان قزوین
1400/06/22

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، جلسات کمیته کنترل و نظارت شرکتهای تعاونی کشاورزی گوسفندداران و زنبورداران، شرکت تعاونی روستایی میثم و اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان قزوین با حضور شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان، معاونت، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین، اعضاء کمیته و مدیران عامل در سالن جلسات مدیریت تعاون روستایی استان برگزار شد.
رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین در این جلسه گفت: نظام نظارت و ارزیابی تشکل‌های تعاونی به منظور ایجاد وحدت رویه، تعریف وظایف، ترسیم فرآیند و مشخص نمودن حدود نظارت جهت حمایت و پشتیبانی و حفظ سلامت و رشد و توسعه پایدار بخش تعاون صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: این کمیته در راستای شفاف سازی عملکرد، کنترل و نظارت بیشتر و بهبود وضعیت کلیه تعاونی های روستایی و کشاورزی در استان برگزار می شود.
این مسئول با بیان اینکه در 5 ماه گذشته 18 شرکت تعاونی حسابرسی عملیاتی شده اند، افزود: یکی از رسالت های اصلی سازمان تعاون روستایی نظارت تعاونی ها است و با افزایش نظارت بر تعاونی ها می توان به اهداف تعاون روستایی دست یافت.
وی خاطرنشان کرد: در این مدت سیستم یکپارچه مالی در 60 شرکت تعاونی و اتحادیه ها اجرایی شده است.

تعداد مشاهده خبر53 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal