سخن روز /
توزیع 370 تن میوه شب عید در غرفه های تعاون روستایی استان قزوین/توزیع میوه در غرف منتخب همچنان ادامه دارد
1403/01/16
توزیع 370 تن میوه شب عید در غرفه های تعاون روستایی استان قزوین/توزیع میوه در غرف منتخب همچنان ادامه دارد

⬅️جلسه کارگروه راهبردی میوه شب عید با حضور شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان، نماینده استانداری، نمایندگان جهاد کشاورزی استان،معاون تعاون روستایی استان، رئیس اداره بازرگانی، مسئول حراست، مسئول واحد حقوقی، مدیرعامل اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی استان قزوین و نماینده اتاق اصناف کشاورزی در سالن جلسات برگزار شد.

⬅️شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین در این جلسه با اشاره به اینکه طرح توزیع میوه شب عید در استان همچنان ادامه دارد، گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی انجام شده در ماههای گذشته و خرید بموقع محصول هیچ کمبودی در زمینه میوه شب عید وجود نداشت و امسال تامین و ذخیره سازی سیب و پرتقال توسط اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی استان قزوین صورت گرفت.

⬅️این مسئول با اشاره به اینکه عرضه سیب و پرتقال از 26 اسفند ماه 1402 آغاز شد، افزود: 64 غرفه در مناطق مختلف استان قزوین توزیع میوه شب عید را بر عهده داشتند.

⬅️رحمانی اعلام کرد: از 26 اسفند ماه 1402تاکنون، حدود 220 تن پرتقال و 150 تن سیب قرمز و زرد در غرفه های مستقر در استان توزیع شده است.

⬅️وی بیان کرد: مهمترین هدف از این اقدام تنظیم بازار و رفع نگرانی مردم در تامین میوه شب عید با قیمت و کیفیت مناسب است با تامین بموقع این محصولات، استان قزوین با کمبودی مواجه  نشد.

⬅️وی با بیان اینکه اتحادیه تعاون روستایی استان قزوین متولی خرید میوه شب عید است، خاطرنشان کرد: این طرح با هدف جلوگیری از افزایش قیمت میوه در ایام پایانی سال، همچنین توزیع عادلانه و با کیفیت در میان شهروندان اجرایی شد.
تعداد مشاهده خبر45 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal