سخن روز /
جلسه کمیته کنترل نظارت شرکت تعاونی روستایی خیام شهرستان آوج برگزار شد
1403/02/05

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، جلسه کمیته کنترل نظارت شرکت تعاونی روستایی خیام  با حضور شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان، معاونت استان، معاون نظام های بهره برداری، رئیس اداره حسابرسی، رئیس اداره خدمات فنی، مسئول واحد حقوقی، سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان بوئین زهرا، مسئول نمایندگی تعاون روستایی در شهرستان آوج،  مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره شرکت خیام در سالن جلسات برگزار شد.

رحمانی در این جلسه اظهار کرد: با توجه به اینکه کنترل و نظارت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تعاون روستایی یک سازمان نظارتی برای شبکه تحت پوشش است، نظارت مالی و انجام حسابرسی های مستمر از جمله اقدامات جاری است که موجب ارتقاء کارکرد تشکلها می شود.

این مسئول تصریح کرد: موضوعات مربوط به مسائل و مشکلات تعاونی‌ها و پیگیری نارسایی ها و کاستی ها در جهت افزایش بهره وری و فعال نمودن بیش از پیش تشکل ها یکی از مهمترین اولویت ها است.

وی هدف از تشکیل جلسه کمیته و کنترل نظارت را ایجاد نظم و کنترل فرایند و کیفیت و عملکرد تعاونی ها و تشکل های بخش کشاورزی، تعیین استاندارد و سنجش عملکرد در راستای سیاست های سازمان، نظارت بر حسن اجرای آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل ها و تقویت نظارت سازمان بر تعاونی ها به منظور جلوگیری از بروز تخلف و برخورد با متخلفین عنوان کرد.

در این جلسه موضوعاتی چون اتصال به سامانه مودیان مالیاتی، ارائه اظهارنامه مالیاتی، وضعیت جمع آوری گندم تضمینی، وضعیت فروشگاه های نفتی و تضامین فروشندگان، خرید و فروش کود و... مورد بررسی قرار گرفت.

 

تعداد مشاهده خبر18 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal