سخن روز /
انتخابات اتاق اصناف کشاورزی شهرستان مرکز استان قزوین برگزار شد
1403/06/08

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، اولین جلسه برگزاری انتخابات هیات رئیسه و بازرس اتاق اصناف کشاورزی شهرستان مرکز استان قزوین با حضور طاهرخانی معاون نظام های بهره برداری، مسئول نظام صنفی استان قزوین، نماینده استانداری قزوین، اعضاء هیات مدیره اتحادیه باغداری و زراعت در سالن جلسات مدیریت تعاون روستایی استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه بر اساس ضوابط و مقررات و دستورالعملهای ابلاغی از میان نامزدهای کاندید شده برای انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرسان، رأی گیری و انتخاب بعمل آمد.

در این انتخابات اعضاء هیات مدیره و بازرسین مشخص شده و این اعضاء پس از ثبت اتحادیه ها در اداره ثبت درساختار جدید نظام صنفی فعالیت خود را آغاز خواهند نمود.

در این جلسه پس از تبادل نظر اعضاء و تاکید بر اهتمام جمعی تسریع در فرآیند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی تاکید شد.

گفتنی است؛ در این انتخابات پس از شمارش آراء؛ حسن فلاح، حسین نعمتی، اکبر باقری، سالار افشار، ذوالفقار خسروی به عنوان اعضاء هیات مدیره، سید ابراهیم حسینی، اکبر چمانی به عنوان علی البدل هیات مدیره، شعبان یعقوبی و حبیب اله حبیبی به عنوان بازرس و علی البدل انتخاب شدند.

 

 

تعداد مشاهده خبر25 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal