سخن روز /
پیام تبریک مدیر تعاون روستایی استان قزوین به مناسبت هفته تعاون
1403/06/13

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین طی پیامی هفته تعاون را به تعاونگران و خانواده بزرگ تعاون روستایی تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛

«…وَتَعَاوَنُواْ عَلَى الْبرِّ وَالتَّقْوَى وَلاَ تَعَاوَنُواْ عَلَى الإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ وَاتَّقُواْ اللّهَ إِنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ» سوره مائده آیه 2

نامگذاری روز 13 شهریور ماه به عنوان «روز ملی تعاون» و هفته بزرگداشت تعاون؛ فرصتی برای شناساندن توانمندیها، ظرفیتها و مزیتهای حوزه تعاون است.

گرامیداشت هفته تعاون فرصت مغتنمی است تا تمامی دست اندرکاران حوزه های مختلف تعاون بخش بزرگی از توان خود را ارائه دهند تا نقش و جایگاه تعاونی‌ها بعنوان دومین رکن نظام اقتصادی کشور ترویج شود.

تعاونی ها یک اهرم مناسب برای توسعه اقتصادی به شمار می روند که همگام با سیاست های دولت در بهبود شرایط زندگی، کار، تولید و ارتقای سطح درآمد و وضعیت اجتماعی مردم مؤثر هستند.

تعاونگران نیز به لحاظ پایبندی به ارزش‌ها و اصول تعاون و مسئولیت‌های ناشی از آن، از شایستگی لازم برای بسط و گسترش اقتصاد تعاون در مسیر تحقق اهداف توسعه پایدار برخوردار می باشند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نیستند.

 

شبکه تعاون روستایی می‏تواند در جهت رشد و شکوفایی جامعه نقش بسزایی داشته باشد و با فرهنگ سازی در حوزه تعاون، ابتکارها و نوآوری ها در جامعه کلید خواهد خورد و موجب شکوفایی جامعه خواهد شد.

مدیریت تعاون روستایی استان قزوین با فعالیت شرکتهای تعاونی روستایی، کشاورزی، زنان و تولید، اتحادیه های شرکت های تعاونی روستایی استانی و شهرستانی و اتحادیه شرکتهای تعاونی کشاورزی دامداران و مرغداران، اتحادیه شرکتهای تعاونی تولید روستایی، نظام صنفی کارهای کشاورزی استان و شهرستان، کانون خبرگان کشاورزی استان و شهرستان با هدف همسو و یکسان در امر خدمت رسانی و توسعه بخش کشاورزی و روستایی از طریق هدایت، حمایت و نظارت بر تشکل ها نقش ارزنده ای ایفا می نماید.

اینجانب هفته تعاون را به تمامی تعاونگران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان سلامت، سعادت و توفیق روزافزون برای تلاشگران این حوزه و آرزوی شکوفایی اقتصادی را در شبکه تعاون روستایی دارم.

 

تعداد مشاهده خبر44 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal