سخن روز /
مدیر تعاون روستایی استان قزوین خبر داد
ساماندهی مجامع 67 تعاونی و اتحادیه‌ روستایی و کشاورزی
1403/07/24

مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: ساماندهی مجامع 67 تعاونی و اتحادیه روستایی و کشاورزی، معرفی پنج تعاونی و تشکل‌های نمونه و برتر، برنامه‌پذیر کردن شرکت‌ها و اتحادیه‌ها و ارزشیابی 67 شرکت تعاونی روستایی و کشاورزی، زنان و تولید توسط اداره آموزش تعاون روستایی استان قزوین انجام شد.

شهرام رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از توزیع 64 هزار تن آرد در مناطق روستایی و شهری استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این میزان آرد توسط شبکه تعاونی‌های روستایی در سرتاسر استان قزوین توزیع شده است.

وی افزود: در راستای خدمات‌رسانی به جامعه روستایی و شهری استان و بنا به وظایف ذاتی شبکه مردم‌نهاد تعاونی‌های روستایی در سطح روستاها و شهرها اقدام به توزیع کالاهای اساسی می‌کند و سهمیه آرد هر شهرستان بر اساس آمار جمعیت شهری و روستایی محاسبه می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستاییان هستند، تصریح کرد: در حال حاضر در بحث توزیع آرد در سطح استان قزوین هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

رحمانی از آموزش 463 نفر روز اعضا و ارکان شبکه تعاون روستایی در یک‌سال اخیر خبر داد و گفت: دوره‌های آموزشی در قالب اجرای برنامه‌های ابلاغی دفتر توسعه و آموزش و ترویج تعاونی‌ها و تشکل‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شده است.

وی ادامه داد: ساماندهی مجامع 67 تعاونی و اتحادیه‌های روستایی و کشاورزی، معرفی پنج تعاونی و تشکل‌های نمونه و برتر، برنامه‌پذیر کردن شرکت‌ها و اتحادیه‌ها و ارزشیابی 67 شرکت تعاونی روستایی و کشاورزی، زنان و تولید توسط اداره آموزش تعاون روستایی استان قزوین صورت گرفت.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین از حسابرسی سالیانه و عملیاتی 114 اتحادیه و شرکت تعاونی خبر داد و گفت: حسابرسی سالیانه و عملیاتی از اتحادیه‌ها، شرکت‌های تعاونی روستایی، تولید، کشاورزی و زنان استان قزوین به‌منظور مشخص شدن عملیات مالی شبکه انجام می‌شود.

 

تعداد مشاهده خبر10 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal