سخن روز /
پیام تبریک مدیر تعاون روستایی استان قزوین به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار
1401/05/18

پیام تبریک شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار، به این شرح است:

(ن والقلم و ما یسطرون)

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد.

هفده مرداد روز حقیقت نگارانی است که همواره با حق گویی و عدالت جویی پیشگام عرصه آگاهی و اطلاع رسانی اند. روز پاسداشت مجاهدت ها و تلاش های بزرگ مردان و شیرزنانی است که با ایثار وصف ناپذیر خویش آگاهی و روشنایی را به جامعه بشری هدیه می کنند.

جایگاه خبرنگاران و دیگر فعالان عرصه رسانه در جامعه امروز جهانی، که فناوری اطلاعات و ارتباطات، بنیان جوامع بشری را تحت سیطره خود قرار داده است بیش از هر زمان دیگری معنا پیدا می کند.

خبرنگاران یکی از فعال ترین اقشار جامعه هستند که ارتباط دائم آن‏ها با اقشار و طبقات جامعه و نیز زیر نظر داشتن فعالیت‏های مختلف به منظور انعکاس درست و دقیق رویدادها است.

رسانه نقش بارز کلیدی در تنویر افکار عمومی و رشد عقلانی آموزه ها و همچنین آگاهی بخشی به همه طیف ها و اقشار جامعه را دارد.

اینجانب ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و قلم به ویژه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه، اهل قلم و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی استان قزوین تبریک گفته و از همراهی، توجه و اهتمام ویژه در انعکاس اخبار فعالیت ها و خدمات شبکه تعاون روستایی کمال تشکر را دارم و برای خبرنگاران متعهد و کوشای استان، که آگاهی را حق مردم دانسته و برای تحقق عدالت اجتماعی می‌کوشند سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه از خداوند متعال خواهانم.

تعداد مشاهده خبر34 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_ghazvin1_block2707
Powered by DorsaPortal