سخن روز /
چگونگی حمل و نگه داری روغن زیتون استحصالی از طرح خرید حمایتی زیتون بررسی شد
1401/10/18

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان قزوین، جلسه بررسی چگونگی حمل و نگه داری روغن زیتون استحصالی از طرح خرید حمایتی زیتون؛ با حضور شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان، مهدویان مدیر توسعه بازرگانی، مصلایی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی، پیله فروش مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان، رئیس اداره بازرگانی، مسئول حراست، مسئول مالی، معاون اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین و مدیرعامل اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان قزوین در سالن جلسات تعاون روستایی استان برگزار شد.

رحمانی در این جلسه با اشاره به پایان خرید حمایتی زیتون در منطقه طارم سفلی، گفت: خرید حمایتی زیتون در راستای سیاستهای حمایتی دولت و اجرای برنامه خرید حمایتی محصولات کشاورزی برای جلوگیری از ضرر و زیان تولیدکنندگان صورت گرفت.

این مسئول ادامه داد: هدف از خرید حمایتی کاهش واسطه‌های بخش کشاورزی در خرید و فروش محصولات کشاورزی است که در نهایت به سود کشاورز و مصرف‌کننده منتهی می‌شود.

وی با اشاره به استقبال خوب باغداران از طرح خرید حمایتی زیتون، اظهار کرد: ثبت اطلاعات زیتون روغنی تحویلی و استحصالات مربوطه توسط کمیسیون خرید با همکاری کارخانه در سامانه ساتراپ (سامانه خرید و فروش محصولات کشاورزی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران) انجام شده است.

رحمانی با بیان اینکه استان قزوین دومین تولیدکننده زیتون در کشور به شمار می‌رود، افزود: سه کارگاه روغن کشی در روستای‌های جودکی، اورکن کرد و سیاهپوش برای مراجعه زیتون کاران در نظر گرفته شده بود.

در این جلسه در خصوص استعلام بهاء روغن زیتون، چگونگی صادرات، بیمه و... بحث و تبادل نظر شد.

تعداد مشاهده خبر101 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_ghazvin1_block2705
Powered by DorsaPortal