سخن روز /
پیام تبریک مدیر تعاون روستایی استان قزوین به مناسبت هفته دفاع مقدس
1403/07/01

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین در پیامی هفته دفاع مقدس را به همه رادمردان سرافراز و جانبازان و آزادگان معزز و خانواده گرانقدر شهدا و مردم شهیدپرور استان قزوین تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

بسمه تعالی

هفته بزرگداشت دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است و باید از رشادت ها و ایثارگری های شهدا، جانبازان و آزادگان قدردانی کنیم.

بنا به فرمایش امام علی (ع) باید تاریخ را مرور کنیم و در اخلاق و رفتار شهدا نظر کنیم و مانند آنها قدم برداریم.

دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و هویت ملی است، دفاع مقدس سند افتخار فرد فرد ایرانیان است، دفاعی با قداست که مملو از حماسه‌های ایمان و ایثار بود به طوری که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت و پایداری است.

مردم ایران اسلامی با سلاح ایمان، اعتقاد و عشق در برابر گلوله‌های دشمن بعثی و حامیانش ایستادند و درس فداکاری و سربلندی خود را در تاریخ ماندگار کردند.

روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

این هفته فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل کنیم.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران، بدین‌وسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز کرده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.     

 

تعداد مشاهده خبر46 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_ghazvin1_block2705
Powered by DorsaPortal