سخن روز /
جلسات کمیته کنترل و نظارت شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان بوئین زهرا برگزار شد
1403/07/25

با توجه به ضرورت طرح موضوع حسابرسی عملیاتی تعاونی ها و نظارت بر تشکل ها، جلسات کمیته کنترل و نظارت شرکت تعاونی روستایی آزمون، شرکت تعاونی روستایی 17 شهریور به صورت جداگانه با حضور آرامیده معاون تعاون روستایی استان قزوین، طاهرخانی معاون نظام های بهره برداری، رئیس اداره حسابرسی، رئیس اداره خدمات فنی، رئیس اداره آموزش، مسئول واحد حقوقی، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بوئین زهرا، مدیران عامل و اعضاء هیات مدیره این شرکتها در سالن جلسات برگزار شد.

آرامیده هدف از تشکیل جلسات کمیته و کنترل نظارت را؛ ایجاد نظم و کنترل فرایند و کیفیت و عملکرد تعاونی ها و تشکل های بخش کشاورزی ، تعیین استاندارد و سنجش عملکرد در راستای سیاست های سازما ، نظارت بر حسن اجرای آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل ها و تقویت نظارت سازمان بر تعاونی ها به منظور جلوگیری از بروز تخلف و برخورد با متخلفین عنوان کرد.

این مسئول اظهار کرد: هدایت، حمایت و نظارت بر عملکرد تعاونی ها از مهمترین وظایف این مدیریت است که با حساسیت و دقت خاصی در حال انجام است.

 وی تصریح کرد: موضوعات مربوط به مسائل و مشکلات تعاونی‌ها و پیگیری نارسایی ها و کاستی ها در جهت افزایش بهره وری و فعال نمودن بیش از پیش تشکل ها مهمترین اولویت این جلسات است.

 در این جلسات موضوعات مربوط به تضامین کارکنان، ثبت مجامع عمومی، وضعیت مالیاتی و رعایت قوانین، مطالبات راکد، اجاره املاک، برگزاری مجمع عمومی عادی و انتخاب هیات مدیره و... بررسی شد.

تعداد مشاهده خبر29 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_ghazvin1_block2707
Powered by DorsaPortal