نام ونام خانوادگی رئیس اداره : مرتضی ذوالفقاری
شماره تماس: 33779408-028
آدرس ایمیل سازمانی: fanikeshavarzi_ghazvin@corc.ir
سابقه کاری: 25 سال
شرح وظایف پرسنل اداره خدمات فنی و کشاورزی
1) نظارت بر امر تهیه، تدارک و توزیع نهاده های دامی وکشاورزی (کود، سم و بذر)
2) نظارت بر احداث ساختمان، تأسیسات و زیرساختهای حوزه عمل تشکلها و سازمان
3) ایجاد و تجهیز مراکز خرید و عرضه مستقیم کالا، جمع آوری شیر، انبارهای چند منظوره و مکانیزه
4) پیگیری امور مربوط به اخذ رتبه پیمانکاری و پیمانکاری طرحهای آب و خاک توسط تشکل های دارای رتبه
5) اجرای طرحهای کشاورزی حفاظتی ( بی خاک ورزی )، طرح کشت مشارکتی، طرح مبازره تلفیقی آفات
6) پیگیری ایجاد و توسعه واحدهای تولیدی، تبدیلی و فرآوری، واحدهای بوجاری ، کارگاه خوراک دام
7) پیگیری تأمین اعتبارات مورد نیاز تشکلها از منابع مختلف و نظارت بر توزیع آنها
8) پیگیری امور مربوط به ایجاد و توسعه واحدهای مکانیزاسیون و تأمین قطعات و لوازم یدکی
9) پیگیری تأمین اعتبار مورد نیاز تشکلها از منابع مختلف و نظارت بر توزیع آنها
10) بررسی، برآورد و تأمین منابع برای شرکتها و اتحادیه ها و ایجاد تصمیم درباره میزان اعتبار مورد نیاز آنها و هدایت مدیران تعاونیها برای استفاده از این تسهیلات و هماهنگی لازم با بانک های عامل
11) پیگیری ایجاد و توسعه واحدهای اعتباری و نظارت بر عملکرد آنها
12) پیگیری امور مربوط به فروش اموال تشکلها و نظارت بر حسن اجرای آن
13) پیگیری انعقاد قرارداد مربوط به اجاره انبارهای سازمانی و وصول مبالغ مربوطه.
و...
کارشناس کشاورزی
1) انجام امور مربوط به تهیه، تدارک و توزیع نهاده های کشاورزی (کود، سم و بذر) و دامی
2) پیگیری ایجاد و توسعه و تجهیز واحدهای تولیدی، تبدیلی و فرآوری
3) اجرای طرحهای کشاورزی حفاظتی ( بی خاک ورزی )، طرح کشت مشارکتی، طرح مبازره تلفیقی آفات
4) ایجاد واحدهای مکانیزاسیون ، کارگزاری انواع بیمه ، کلینیک های گیاه پزشکی، واحدهای خدمات مشاوره ای در شبکه تعاونیهای روستائی ، تولید روستائی و کشاورزی
5) مطالعه، بررسی و اظهار نظر در زمینه ماشین آلات، وسایل و ادوات کشاورزی در شرکتهای تعاونی روستایی و کشاورزی مکانیزاسیون و مراکز خدمات کشاورزی برای بهره برداری بیشتر از ماشین آلات
کاردان ساختمان - کارشناس ساختمان
1. اقدام لازم در مورد تهیه زمین های مورد نیاز برای احداث ساختمان با ارگانهای ذیربط.
2. بررسی و برآورد اعتبار مورد نیاز جهت احداث و تعمیر ساختمانها.
3. شرکت در کمیسیونهای فنی و مناقصه و ترک مناقصه و استعلام و تهیه صورتجلسات و بررسی صحت مدارک و امضاء آنها.
4. شرکت در کمیسیونهای تحویل و تحول و تنظیم صورتجلسات مربوطه.
5. بازدید از کلیه عملیات ساختمانها و انبارها و نظارت و تهیه گزارش لازم و ارائه به مافوق.
6. بررسی و تأیید صورت وضعیتهای ارسالی جهت پرداخت وجوه آنها.
7. کنترل مصالح ساختمانی خریداری شده اعلام چگونگی و نحوه مصرف آنها.
8. پیگیری انعقاد قرارداد مربوط به اجاره انبارهای سازمانی و وصول مبالغ مربوطه.
و...