سخن روز /
میزخدمت8106

میز خدمت الکترونیکی استان قزوین

 

 ارائه معرفی نامه دریافت تسهیلات بانکی  به شبکه تعاونی های روستایی وکشاورزی (شرکت ها واتحادیه ها )              

 شناسه خدمت       13021208106

نوع خدمت            خدمت به کسب وکا(G2B)
 شرح خدمت

 کمک های فنی و اعتباری طی موافقت نامه سالانه بین سازمان مرکزی تعاون روستای ایران و سازمان مدیریت جهت تقویت زیر ساخت های شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی(شرکت ها و اتحادیه ها)صورت می پذیرد و برحسب اعلام نیاز بررسی و به بانک معرفی می گردد.

.

 درخواست خدمت

 درخواست کتبی شرکت مبنی بر اعلام نیاز

نحوه ارائه خدمت : الکترونیک

لینک صفحه دریافت خدمت :    سامانه ثبت شرکتها
                                              میز خدمت الکترونیک

راهنمای استفاده از زیر خدمت:    

مستندات مورد نیاز :

درخواست کتبی، معرفی نامه از مدیریت تعاون روستایی استان، توزیع جغرافیایی تسهیلات تخصیصی به استانها، درخواست کمکهای فنی و اعتباری، ارائه مصوبه هیات مدیره و مجمع شرکت/اتحادیه متقاضی، مصوبه کمیته فنی مدیریت تعاون روستایی استان یا مرکز حسب مورد، تکمیل شناسنامه طرح سرمایه گذاری شبکه های تعاون روستایی، ترازنامه مالی شرکت/اتحادیه تعاونی روستایی مصوب مجمع،حسب مورد اخذ مجوز های رسمی از:جهاد کشاورزی،محیط زیست،شهرداری،ثبت اسناد،منابع طبیعی،صنعت معدن و تجارت،اداره بهداشت و سایر دستگاه های حقوقی و احراز هویت حقوقی

مدت زمان انجام خدمت

1 ماه

ارائه درخواست و مدارک//دریافت معرفی نامه،گزارش بازدید کارشناس حسب مورد


قوانین ومقررات

قانون بودجه کل کشور، دستورالعمل شماره 162165/124 مورخ 4/6/93 سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، ردیف شماره 40502025 احداث تاسیسات نگهداری و بسته بندی و مراکز عرضه محصولات کشاورزی،موافقت نامه سالانه فی ما بین سازمان مرکزی تعاون روستای ایران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور،مواد (118) ، بند(الف) ماده (151) وبند(ص) ماده (224)قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران.

استعلام(فرایندهای مشترک بین دستگاهی)   

ندارد

پاسخ به سئوالات متداول        

هزینه های مورد نیاز برای دریافت خدمت

ندارد
ساعات ارائه خدمت
شنبه تا چهارشنبه های هرهفته از ساعت7/30 لغایت 14/30
پنج شنبه ها از ساعت 7/30 لغایت 13/30
تعداد بار مراجعه حضوری
ارائه درخواست ومدارک /دریافت معرفی نامه ،گزارش بازدید کارشناس حسب مورد ا

هزینه های مورد نیاز برای دریافت خدمت

ندارد

 مسئول اصلی ارائه خدمت

 (طبقه دوم اداره خدمات فنی اتاق 221)  مرتضی ذوالفقاری02833779401  

  

Email: fanikeshavarzi_ghazvin@corc.ir

مراحل گردش کار

مبادله موافقت نامه وتخصیص بودجه به دستگاه توسط سازمان برنامه وبودجه

 تعیین بانک عامل

 تهیه وتدوین دستورالعمل نظارت بر مصرف وجوه

 تنظیم عقد قرارداد عاملیت فی مابین سازمان با بانک عامل

اخذ تقاضای طرحها از استان

بررسی طرح توسط کمیته ارزیابی

  
نمودار مراحل گردش کار
                                دانلود نمودار مراحل گردش کار 
 
      
تاریخ به روز رسانی:
1403/02/04
تعداد بازدید:
391
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal